Countdown

Weekend

Så blev det endelig weekend og hold da fast hvor er det også på tide!


dog er det ikke helt gået så godt som det kunne...

Fredag omkring frokost tid måtte jeg et smut til the school nurse
Det hele startede under første time's P.E ( idræt) vi skulle ud og løbe i heden (ja selv tidlig morgen er varmere end danm
arks varmeste) og det tog åbenbart ekstra hårdt på mig så jeg var ved at dø i anden time :)
men da vi så kom til 3 time hvilket er lifeguarding gik det hele galt da jeg allerede var træt og skulle hoppe f ra 3 meters vippen, da jeg ramte vandet var det som om at alt luft blev slået ud af mig, tænkte ikke mere over det men i 4 time (engelsk 12) måtte min lærer tage mig ned til nurses office med
vejrtræknings problemer og svimmelhed

vi havde en del møder i boys and girls klubben idag så jeg tog med derned sammen med Marian og Julio.

Det første møde var for keystones (volunteer service) som omhandlede de kommende field trips det første i næste månede er regional conference hvilket er en samling af alle keystones i californien Arizona og omkring liggende stater,
og det kommer til at foregå i L.A

Den næste konference er i Marts 2011 som er National wide og kommer til at foregå i Miami Florida , og hvis Marian og jeg er hheldige så kommer vi med ;)

derefter blev der også snakkede om det fieldtrip lørdag(idag) som er et hike op ad et bjerg... det var meningen jeg skulle med men pågrund af at jeg stadigvæk er utilfreds måtte jeg blive hjemme.. ØV

men igår fredag tog vi på et night hike (om natten) til gates pass hvilket er nogle bjerge som giver fuld udsigt ud over tucson, månen var fuld hvilket passede perfekt.. uploade billeder senere da jeg glemte mit kamera men Marian tog en masse...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 kommentarer:

Thomas i USA 10/11 sagde ...

selvfølgelig var jeg ikke ved at dø..

og de 2 billeder er fra klubben

Send en kommentar

Countdown