Countdown

første skoledag

SÅ oprandt dagen endelig, første skoledag!


Dagen startede klokken 06:30 hvor Julio vækkede Marian og jeg op, siden skole starter tidligere end i DK.
Vi bliverkørt af Julio her de første par dage så det var nemt, men ellers skal vi tage skole bussen.
Da vi så kom op på skolen tog det os lidt tid at finde det rette klasseværelse men vi fandt det..

Mit skema ser sådan her ud

Physical Education (GYM)
Anatomy/physiology
Lifeguarding
English 12
Pre calculus
American Government

I P.E skulle der ikke ske så meget da det var parent teacher conference day så alle timer var halverede så vi kunne ikke nå så meget
i anden time hvilket jo så var anatomy der snakkede vores lærer lidt om stoffer, og da timen så var ved at være slut fik jeg lidt at vide om det de havde været igennem så jeg kunne følge med..
i 3 time skulle jeg have lifeguarding hvilket jeg havde glædet mig rigtigt meget til men da jeg så kom frem til poolen var der slet ingen, og da klokken ringede gik jeg i panik men jeg ventede dog 5 min men der var stadigvæk ikke nogen, så jeg gik tilbage til "counselors office" derefter gik mig og en counselor hele skolen rundt efter min læærer men det viste sig så at hun havde cancelled alle timer uden at sige noget.
i 4 time havde jeg så english 12 hvilket var røv svært sammenlignet med det jeg plejer i DK... og i den time fik jeg min homework assignment!

I 5 time havde jeg pre calculus og der skete der faktisk ingenting siden det åbenbart var en dag hvor de lidt langsome studenter kunne "catche up"
i sidste time havde jeg american goverment hvor vi debaterede om students rights og om hvad man burde og ikke burde

da den sidste time så var slut blev vi hentede af julio

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kommentarer:

Nicolai Skovborg sagde ...

Hej Thomas

Det lyder til at du er komme rigtigt godt i gang med dit eventyr i det amerikanske. Spændende at følge med i dine blogs, så jeg håber du holder ved med at skrive om dine oplevelser.

Skidt start af din ven Romo og hans Cowboys. Geaux Saints.

Hilsen
Nicolai

Thomas i USA 10/11 sagde ...

Davs med dig Nico :P ja har også grædt sammen med en masse cowboy fans ;)men der er en hek sæson endnu så vi vinder og det ved du

Send en kommentar

Countdown