Countdown

Pep rally

Er blevet helt rask nu :D er helt over min forkølelse og er tilbage i skolen :)


Fredag (idag) var dagen hvor min skole skulle holde en pep rally siden skolen spiller football hjemme imod et hold jeg ikke kan huske!

hele dagen var planlagt op af den pep rally og skolens cheerleaders var overalt næsten hele tiden!
og det skulle selvfølgelig gå galt... for der var en idiot der startede brandalarmen... så alle elever (2000 elever) blev samlede på fodbold banen og hold da fast hvor var det varmt...
men resten af timerne gik ganske udemærket...

klokken 13:35 skulle vi alle mødes i gymnastisk salen hvor der var dekorerede op til eventen!
vi skulle sidde ved vores årgang GO SENIORS!!!
og der var så linet up til forskellige events som f.eks introduction til football teamet samt havde cheerleaderne forberedt en speciel dans og efter det gik det ud på hvem der kunne skrige højest når vi fik besked om at skrige
Seniors vandt selvfølgelig ;)

Efter det måtte vi tage hjem og holde weekend så det var en lidt speciel dag.... havde desværre ikke mit kamera og det kan i tro jeg fortryder!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown