Countdown

New York og Tucson Arizona!

har ikke rigtigt kunne skrive før nu da nettet i NY ikke helt virkede så jeg skriver nu..


Først og fremmest klokken er 07:30 i DK lige nu og 22:36 i AZ :P

Den 7 September rejste jeg jo som sagt til New York, flyveturen tog omkring 7 timer og det var virkelig dødens pølse... undervejs fik vi 2 målti
der mad så jeg overlevede lige.. xD da
vi
så endelig var ankommet var vi alle godt trætte så vi gik stortset på hovedet i seng..


første dag varvi på tur på Manhatten! jeg skulle lige vænde mig til varmen men det gik okay :P

anden dag så vi brooklyn bridge og soho distriktet i NY

3 dag som var afrejse dag stod jeg op sammen med casper som jeg delte værelse med klokken 03:00
(OMFG) og jeg skulle



stå klar nede i lobbyen ved 4 tiden... først skulle jeg fra Newark til Dallas (Fortworth) sammen med 3 andre fra Explorius.. og derefter skulle jeg vente i et par timer i lufthavnen også videre til Tucson :) jeg ankom hos Julio omkring klokken 12 local time hvilket er omkring 21:00 herhjemme i DK :)....

lige da jeg ankom fik jeg at vide at turen til phoenix var blevet rykket til dagen efter hvilket var iorden da jeg var rimelig træt xD
vi tog på en rigtig Mexikansk restaurant (hold kæft det var hot) og bagefter fik jeg en tur af Tucson... og Julio introducerede min til "the boys and girls clu
b" som er en klub hvor mange teenagere kommer og bruger deres fritid... og alle var virkelig bare så flinke så det er skide godt!
Marian (min roomie) var ikke ankommet endnu han skulle først ankomme ved midnat.. så vi slappede lidt af indtil det var ved at være tid... i ventetiden blev jeg introducerede til meget af Julio's familie og de er allesammen virkelig flinke...
Julio's nevø Damian og en dreng fra Boys and girls club som hedder Chris skulle overnatte hos os da de skulle med os til phoenix dagen efter...
vi skulle til phoenix til en konferencei samarbejde med the boys and girls club, og dem der skulle med er det som de kalder "keystone" hvilket vil sige at de er med til at hjælpe andre som f.eks. hjælpe til på et plejehjem... og Julio havde ordnet det sådan så mig og Marian skulle være Keystones også...
men som sagt dagen efter skulle vi op klokken 6 am og hente en masse af dem som skulle med.. og de er allesammen virkelig nysgerrige omkring Danmark.. så har allerede fået en masse venner :D

Til selve konferencen skulle vi indtil forskellige sessions hvor man lære om f.eks. college, sikkerhed, politiet, loven, samt en masse andet...
da konferencen var færdig tog vi til et kæmpe vandland sammen med alle fra Konferencen så det var mega fedt!
vi tilbragte natten i phoenix da vi først var færdig omkring midnat og turen fra Tucson til phoenix tager 2 timer...
dagen efter stod vi op klokken 8 am og der blev delt en masse rewards ud til en masse keystone elever og efter det tog vi i biografen og så Resident evil afterlife og bagefter tog vi så helt hjem :D
og det er så det der er sket indtil videre og jeg undskylder at jeg ikke har opdateret i et stykke tid men jeghar haft virkelig travlt :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown