Countdown

Den første uge!!

Så er den første uge næsten gået... og sikke en (hård) uge det har været :P

Mandag var min første "normale" skoledag, så jeg startede ud med P.E kæft det er hårdt xD jeg er virkelig ikke i form, min lærer escarcega vil have vi skal blive stærkere hurtigere så det skal nok gå
i anden time havde vi så anatomy, hvor vi snakkede om human cells samt også noget kemi, efterfuldt af min FØRSTE lifeguarding time hvor vi svømmede som om imorgen ikke eksisterede!!
Engelsk var det stadigvæk Beowulf så ikke noget nyt der.... efterfuldt af matematik (det lærer jeg aldrig...) til sidst american government som er okay...

mandag var også den første dag hvor Marian og jeg tog skole bussen i skole :)

der er ikke så meget mere at fortælle om denne uge da det bare er skole!

skriver snart noget nyt igen

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown