Countdown



Hej allesammen

Som lovet ville jeg skrive lidt mere om det sted hvor jeg skal tilbringe det næste år :D
skal bo i Arizona's 2 største by Tucson, til at starte med skal jeg bo hos en velkomst familie som består af en værtsfaren, der skal jeg så bo til at starte med, sammen med en anden udvekslingsstudent fra Tyskland så det er jo rigtig spændende.
Skal gå på en skole som hedder, Tucson high magnet school, hvor der går cirka 2500 ele
ver (wow) jeg ved ikke helt hvornår jeg skal starte endnu... men det finder jeg jo nok ud af :)


Har så også fået at vide af Jacob fra Explorius at jeg nok kommer på soft landing camp alligevel :D da der åbenbart er rigtig mange fra hele norden som normalt ikke kunne komme på SLC her nu... Explorius har så lavet en NY afgang som er den 13 September (en ny camp!!) så alt tyder på at jeg godt kan komme på camp alligevel så det er jo bare fantastisk :D
(det er skolens maskot :P)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 kommentarer:

Camila Laura sagde ...

Hey Thomas :)
Hvor fedt du endelig har fået noget af vide - det samme har jeg, og det er mega rart endelig at vide noget :)
Hvilken dag skal du til NY? (er lidt forvirret om det er den 7. eller den 13.!)
- Camila

Thomas i USA 10/11 sagde ...

Hej hej :) jeg skal afsted den 7 september til NY ;) og ja det må du nok sige var ved at få et hjerte anfald ;D

Camila Laura sagde ...

Haha :)

- Så ses vi i lufthavnen :b

Thomas i USA 10/11 sagde ...

Det gør vi :D

Send en kommentar

Countdown