Countdown

8 måneder og Prom

Hey hey!fØrst og fremmest så havde min skole deres sidste pep assembly :) og ligesom alle de forrige assemblie så var der jo gang i den med høj musik osv.
dog var det denne her gang lidt vildere og lidt størrere!
det som der foregik var nu ikke så forfærdeligt anderledes end ved de forrige.
spring sports holdene blev kaldt ned dog blev track and field holdet ikke kaldt ned :( øv øv!
men som sagt så havde vi tug'o'war imellem alle årgange og selvfølgelig blev freshmen mobbet xD
så de skulle op imod vores senior årgang først og de fik jo mega mange tæsk :D også sophmores og juniors imod hinanden hvor os seniors så skulle op imod juniors i finalen hvor vi jo selvfølgelig vandt :D.
og til allersidst havde vi vores scream off ligesom ved alle de tidligere assemblies :) og denne her gang snød vi seniors xd under alle sæder var der en megafon :p som selvfølgelig ikke blev lagt skjul på :P alle vinduer rystede og vi vandt jo selvfølgeig :O
og til allersidst havde vi også en konkurrence hvor 2 seniors skulle vælge en person fra hver årgang som skulle tapes op på væggen med gaffa xD og vi snød jo igen... de 2 valgte de fedeste drenge fra hver årgang på nær vores egen selvfølgelig hvor en skinny person blev valgt :) og der vandt vi jo selvfølgelig også :D
En uge efter var det så tid til skolens prom for juniors og seniors ;)
Ugen inden selve prom startede altså fra mandag til den fredag hvor det startede var nok den mest stressfyldte uge siden ja gu ved hvor længe -.-
jeg havde ingen ide om hvordan man tog bussen for at hente min tux og jeg vidste heller ikke hvordan jeg skulle transportere mig selv til vores møde sted fredag før prom startede, men heldigvis sagde mine gode ven ralph ja til at tage med mig til butikken og fortælle mig hvilke busser jeg burde tage og hvornår.
og vi ankom også tidligere end jeg havde håbet på :)
fik så min tuxedo som jeg jo havde bestilt nogle uger før og det var et perfekt match alt passede mig perfekt så jeg kunne ikke være mere glad og i kan se mig med min tuxedo på i det første billede.
Mine bekymringer var ikke helt ovre, for jeg vidste ikke hvordan jeg skulle transportere mig fra ghettoen til olive garden hvor vi skulle spise om fredagen, men heldigivis fik jeg et lift af seth som skulle samme vej som jeg skulle :D
men på selve prom dagen blev mange hjemme fra skole da de åbenbvart syntes de skulle bruge hele dagen på at gøre sig klar selv drengene! det synes jeg var noget pjat så jeg tog bare i skole og da jeg kom hjem tog jeg det da ellers stille og roligt fik endda også slentrede ned til CIRCLE K for at hæve lidt penge til turen, og jeg fik da ogsåp nået i bad samt også kommet i min tuxedo og selv efter dte ventede jeg stadigvæk 30 min på mit lift.
det sjove var såp da de ankom foran min dør kiggede de sig rundt og det gik op for dem at de virkelig var i ghettoen og de sagde bare at jeg skulle hoppe ind i bilen så hurtigt så muligt for jeg vil helst ikke have min bil stjålet med mig i den!
vi ankom så også lidt tidligere end forventet til olive garden for de andre som kørte i limoen (som jeg også skulle med i) havde ikke engang forladt parkeringspladsen endnu! så vi ventede godt 55 min, men det var så også ventetiden værd for det var rigtig godt mad!
og efter det skulle jeg så med i limoen som også kan ses på et af billederne ovenover!
vi ankom til selve prom 10 min over tid men det gjorde ikke så meget for man kunne komme og gå når man havde lyst :)
efter det var festen jo igang og jeg dansede næsten fra 8 til 12 kun med en lille pause her og der :D
da festen så var slut klokken 12 kom julio og hentede mig og jeg var da godt nok også træt!.
Også noget helt andet... her på det sidste har jeg da godt nok også tænkt meget over at der snart ikek er så langt tid igen... ikke engang 3 uger længere :o og på fredag kun 2 uger det er lidt uhyggeligt men jeg glæder mig også en hel del til at komme hjem nu vil jeg godt indrømme :)
det var alt for denne gang og det her er også en af de sidste indlæg! enden på mit eventyr er nært!

ps. har været i over 8 måneder nu!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown