Countdown

Afskedsfest samt Track Banquet

Hej Allesammen nu er det så på tid til at skrive et lille indlæg igen..
Nu er der kun lige knap 4 dage tilbage i Amerika(om et par timer) :O
først og fremmest har vi haft vores track banquet hvilket er en lille fest for alle os som gennemførte track sæsonen ventede fra klokken 3 til klokken 6 hvor banquetten skulle starte! røv længe!!!!!
men klokken 6 mødste vi alle i skolens cafeterie, hvor vi fik en masse mexicansk mad selvfølgelig gratis :D
efter det blev alle hold kaldt op en efter en :) det var først all os throwers som måtte op foran hele gruppen vores coach kaldte så mit navn :D der fik jeg så et lille diplom samt et varsity letter som betyder at man har gennemført sæsonen på skolens officielle hold ;)
efter det blev alle kaldt op en efter en og en af vores distance løbere havde også slået skolens rekord i 1 eller 2 mile så kan fik en speciel pris :)

her idag havde vi så vores officielle afskedsfest for hele julios familie :) klokken 5 kom hele hans familie med mad drikkelse og godt humør!
vi fik pizza og så meget sodavand at vi var ved at brække os :)
som set ovenover kom der også nogen med en kage som i kan se er formet efter det danske flag :) dog er jeg næsten sikker på det var et tilfælde :P
som dagen gik kom der flere og flere mennesker og festen blev flyttet ud i haven :)
dog da klokken nærmerede sig 9 begyndte folk sig så småt at tage hjem igen.. mange af dem som kom og sagde farvel begyndte at græde det var trist... var også selv ved at knibe en tåre til sidst T_T
men det er ikke et farvel men kun tilvi ses igen for jeg lover at jeg vender tilbage engang :)
men for at fortsætte efter kagen havde julio og rosemary købt farvel gaver til os...
i form af et arizona flag og et amerikansk flag samt havde de også skrevet et brev til os det var virkelig fedt :) det har helt klart været en fed men også virkelig trist dag... for mange af de mennesker jeg sagde farvel til for jeg nok ikke at se før jeg tager afsted på fredag :(
savner allerede Amerika selvom jeg ikke er taget afsted endnu :(
får nok skrevet et par indlæg her i de sidste dage da alle dage er fuldt pakket med ting jeg skal :)
hvilket er inklusiv en rematch med lindy's on 4th! samt en tur i angela's pool og en sidste dag med marian!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown