Countdown

2 måneder siden!















Hej Allesammen!

Nu er det faktisk 2 måneder siden jeg tog fra Københavns lufthavn imod det store Amerika
Og de sidste 2 måneder er simpelthen gået så hurtigt at man skulle tro det var løgn :O
Det er nu ikke fordi der er sket så meget siden jeg skrev sidst men der er alligevel sket noget :)

Først og fremmest har det jo været Halloween, og det er jo så ikke det middelmådige halloween som vi kender fra lille DK men derimod tager folk det MEGET seriøst herovre og tager det endda så langt så de dekorere hele huset (ja taget med)
Men mig Marian og Julio's nevø PJ tog alle ud for at rick og treate og mig og Marian klædte os ud som damer med MEGET store bryster og meget stor røv og sjovt var det sgu :) ville rigtigt gerne ligge nogle billeder ud men Marian vil ikke have mig til det så det må jeg heller lade være med :P
men vi fik indsamlet sindsygt meget slik som vi jo selvfølgelig har ædt nu (høhø)
i skolen går det fortsat godt ingen brok der!
Men fredag formiddag blev alle seniors indkaldt til the conference room hvor vi fik en masse info omkring graduation (som jeg jo kan bruge til sindsygt meget jo) først og fremmest fik vi meget at vide om minde genstande som vi kunne købe og designe inklusiv en helt speciel ring som vi kunne designe helt fra bunden og den har jeg så brugt meget tid på idag :D

Men udover det blev vi bare brievet om det der skal foregå for normale seniors.

I selve weekenden skete der ikke det helt store bortset fra Søndag hvor der var the walking dead parade i downtown Tucson og det tog vi jo selvfølgelig ned og se, og det første billede på siden er fra den parade hvor der var tæt på 20000 mennesker klædt ud som zombier og andet gøjl som så gik igennem byen og det hele sluttede af på en stor plads med fyrværkeri osv. :)

det var det for denne gang :D hyg jer!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown