Countdown

Nyt i Ørkenen!


Hej Allesammen!


Undskylder mange gange for at jeg ikke har skrevet i et stykke tid, det er fordi det hele går så godt så jeg rent faktisk glemmer det helt :D men så er det jo godt at der er nogen af jer derude som kan minde mig om at skrive engang imellem :)

Først og fremmest er 2nd quarter begyndt så karaktergivning begynder på ny! (:/)
I skolen er det begyndt at gå bedre og bedre :) får en masse nye venner hver dag ^^ kunne ikke være mere glad for at være i USA! i P.E er vi begyndt at spille football hvilket jo er min yndlingssport :D og for at det ikke skal være løgn så ville vores football couch have mig med på deres schooll team som wide receiver -.- lige efter den sidste kamp var blevet spillet -.- RØV!!

I Lifeguarding bliver det mere og mere intenst hver eneste dag, så i Maj har jeg forhåbentligt mit lifeguarding certificate!
I forgårs var jeg ude og se min første football kamp imellem Salpoint Lancers og Mt. view Mountain lions :) der er et eller andet over de cheerleaders xD mewn kampen var spændende :D

det var alt for denne gang håber i alle har det godt hjemme i DK for jeg kunne hvertfald ikke have det bedre herovre i USA :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown