Countdown

Veterans day

Nu er der så gået en uge siden jeg skrev sidste gang :)

Siden sidst er der ikke sket så forfærdeligt meget.. dog har det været en meget kort uge, da det er veterans day i USA, veterans dag er en helligdag alle beboer fejre for at ære de soldater som deltog i krige for deres land og dagen bliver så brugt på at mindes de faldne og dem som overlevede.

Men som sagt så var vi kun i skole mandag, tirsdag og onsdag og vi fik så torsdag og fridag fri
ugen var ganske normal dog lige bortset fra at lærene godt kunen finde på at klæde sig underligt på grund af veterans day.

Det meste af den lange weekend er blevet brugt på oprydning, og på at bygge nye senge som julio købte, en til hvert rum (en i Marian og mit) (og en ny seng i de kommende foster børns rum) den seng som jeg sov i før er nu blevet flyttet ind i det rum hvor foster børnene kommer til at sove, og jeg har så fået den nye seng som er en køje seng med et skrivebord nedenunder som Marian og jeg så bruger til vores computere.
Og i foster børnenes rum ser så fuldstændig identiske ud til vores :) det var ikke helt den forlængede weekend jeg håbede på men den har været ok ^^

nårh ja også her til sidst så har jeg en stor nyhed.... DET ER SKIDE KOLDT OM MORGENEN

that's all! :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown