Countdown

7 måneder i USA

Hey Allesammen
Har haft en del bøvl med internettet, da det har regnet en hel del så har ikke haft nogen chance for at skrive et nyt indlæg..
Først og fremmest har jeg paseret min 7 måneders dag her i USA :O
for 7 måneder siden sagde jeg farvel til alle mine venner og min familie :) og tænk engang nu skal jeg snart hjem igen...
har dog også fået en ny hjemrejse dato, nu tager jeg afsted den 27 Maj, men skal så overnatte i Newark så jeg er først i danmark den 29 Maj klokken 07:20, og for at det ikke skal være løgn så har jeg fundet ud af at jeg skal rejse hjem med Casper, den samme person som jeg rejste til New York med og endda også var på samme hotelværelse med :D så det skal nok blive sjovt ;)
Mensiden jeg skrev sidst har vi haft 2 track meets...
En af dem var på vores skole imod nogle hold som jeg har glemt, men kunne ikke selv deltage da jeg havde skadet min ankel, så jeg hjalp til istedet...
Men det andet track meet var på CDO high school (canyon del oro) og det var imod sunnyside og canyon del oro :)
det var helt klart det sjoveste track meet hidtil ;)
og slog også min egen personal record.

Selvom jeg selv klaret mig rimelig godt så fik vi alligevel lammetæv i stortset alt lige pånær distance, og det var endda selv uden vores bedste løber alehandro som er nummer 2 i hele staten!
men omkring 7 tog vi skolebussen hjem igen og jeg fik en lift af mine gode ven Alan's forældre ;)
Næste uge skal vi op imod cholla og vista grande high school på cholla high school så det glæder jeg mig selvfølgelig til!
Udover de 2 track meets, så havde vi også en event i klubben (igen igen) vi tog til marana hvor der var et SWAT event og en masse gratis mad for os som er medlem xD og mere gider jeg enlig ikke sige om det xD
Man kan også godt sige at foråret er kommet til tucson igen... dog er der ikek den store forskel udover at vi nu er oppe over de 30 grader næsten hverdag... men kan også godt mærke at monsun sæsonen er ved at nærme sig.
det var alt for denne gang! næste gang jeg skriver bliver det nok om nogle flere track meets samt også PROM selvfølgelig :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown