Countdown

LIndy's on 4th og lidt under 4 måneder igen




Så er det tid til endnu et indløg :D
Det er ved at være et godt stykke tid siden jeg skrev sidst, men det er nu ikke fordi der er sket så meget siden sidst :P
Hvis du læser dette så vil billedet til venstre nok skræmme dig en smule men jeg skal nok forklare hvad der foregår lidt senere..

Men først og fremmest, så er jeg startede i skole igen og det er både godt og skidt, ford det er jo godt at være tilbage til alle vennerne, men samtidig så er jeg ikke verdens største fan af at stå monster tidligt op så ja..
men som sagt så var der meget rod i begyndelsen da alle skifter klasser frem og tilbage, men efter en uge så var der styr på det igen :)
er tilbage i P.E og lifeguarding rytmen og det er bare skde godt :D
men den første eller anden uge havde vi vores anden pep ralley hvor min gode ved kumo skulle synge deres nationalsang foran hele skolen og det var fandme flot..
må dog indrømme at jeg synes jeg sidder fast i min udveksling lige i øjeblikket... men håber da det går over igen...

Men her i de sidste par weekender har der jo været NFL play ofofs i TV og det har jeg hvertfald været meget optaget af og det glæder mig især at saints tabte! (høhø nico).

Men som jeg nævnte engang i december så skulle jeg prøve at gøre ligesom ham i man vs. food og æde en 12 dobbbel burger og jeg havde så 30 min til det... men dengang var det meningen at jeg skulle tage afsted i juleferien men det kom jeg så fra igen.. men i den her weekend besluttede jeg mig så for at tage afsted efter invitation af adan acedo.. så vi tog afsted og jeg var jo helt ter sikker på at jeg ville klare det.. men det gjorde jeg så ikke.. fik klaret lige knap 7 ud af 9 burgere og derefter var jeg så ved at brække mig monster meget... har dog aftalt med personalet og lindy ham selv at jeg skulle prøve engang til om en måned tid og de gav mig endda en taktik så det ser jeg frem til.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown