Countdown

December!


Hej allesammen, så blev det endelig December... og jeg undskylder meget for ikke at have skrevet herinde i et par uger... har ikke haft nok at skrive om... men det har jeg så nu ;)

Der er sket en hel del siden November sluttede... først og fremmest så nåede vi jo endelig julemåneden december, men hvis jeg
skal vvære helt ærlig... så kan jeg altså stadigvæk ikke helt mærke at det er jul hernede i varmen...

I starten af December tog vi til et årligt event som hedder Winterhaven, og det er så en mindre by hvor er alle huse skal pynte psyko meget op til jul og hvis de ikke pynter op kan de ryge i fængsel, men de havde da godt nok allesammen gjort deres ypperste på at få julestemningen ind og de lykkedes for dem... det og os cirka en hel time at se det hele så det var rimelig stort!
jeg glemte desværre mit kamera til den event så jeg venter på at få billeder af Marian da han huskede sit kamera.

Skolen jo lige sluttede, og den sluttede så også med et brag, med 2 dages final exams... puha!
Finals startede Onsdag den 15 December, der havde jeg P.E eksamen, Lifeguarding Eksamen, og Pre cal eksamen... ogde gik alle 3 rigtig godt (i lifeguarding holdte vi en fest da vi ingen eksamen har) i P.E forventer jeg et B og i pre cal forventer jeg et A så det er jo meget godt!
Torsdag havde jeg så Anatomi eksamen, Engelsk eksamen, og US government eksamen, i anatomi kunne det faktisk ikke gå bedre jeg fik et stort A :D og i Engelsk gik det også rigtig godt så jeg forventer faktisk et A der også ^^i US gov tog vi eksamen et par dage før online der fik jeg B ^^
Da den sidste eksamen var overstået betød det jo så..... ja.... JULEFERIE..... HELL YEA 2 ugers afslapning så det er skisme godt ^^
Lørdag tog vi til en fødselsdag hos en af Julio's gode venners søn og der fik jeg så endelig prøve en rigtig mexicansk hotdog! og hold da kæft hvor smagte det godt ;)
bagefter fik vi så kage og is :P så jeg havde hvertfald fået nok sukker for den dag!
Det var så meningen at vi skulle tage til en parade i byen med noget light værk, men vi kom så forsent så vi besluttede os for at tage helt hjem istedet for og se nogle film
, vi så den nye Shrek som jeg allerede havde set i flyveren på vej til Amerika.


Søndag blev vi alle inviterede
af Rosemary til at tage til the desert museum, som er et specielt udendørs museum udenfor Tucson, med alle de planter, dyr osv. som Arizona har at byde på!
vi vågnede så op søndag morgen klokken 08:00 så vi kunne komme derud før alt parrkering blev optaget, og det var det hele værd .

Der var godt nok meget at se og du kan se alle billederne på facebook, men vi så både byens Wildcat, coyote's, en masse fugle osv.
inklusiv et specielt fugle show hvor de fløj over vores hoveder.

Da vi så var færdig efter ca. 3 timer, droppede vi Marian af til en fødselsdags fest han var inviterede til, og Julio kørte os så til en lille mexicansk rrestaurant tæt på der hvor vi bor, efter det tog vi så hjem!

det var alt for denne gang!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar

Countdown